Jak samotný název napovídá, jedná se o reklamu, která se objeví po zadání vyhledávacího dotazu v rámci Google, Seznam a partnerských webů. Díky ní se můžete zobrazovat na prvních pozicích a reagovat tak přímo na poptávku potenciálních klientů.
Tenhle typ reklamy se vyznačuje grafickými bannery různých formátů a rozměrů v síti Google i Seznam. Na rozdíl od vyhledávací sítě se nezobrazuje přímo v reakci na vyhledávací dotazy, ale můžete pomocí ní cílit na základě demografických údajů, témat nebo například umístění na konkrétní webové stránky.
Podmínkou správného fungování těchto reklam je funkční XML feed, který obsahuje veškeré informace, které tenhle typ reklamy zobrazuje – obrázek, cena, prodejce. Reklamy se zobrazují ve vyhledávání na Googlu a jak je z popisu zřejmé, vhodné jsou pro e-shopy.
Fungování remarketingových kampaní je jednoduché. Uživatel navštíví vaše webové stránky, opustí je a vy se mu pomocí bannerové reklamy po nějakém čase připomenete na dalších webech zapojených do obsahové sítě Google nebo Sklik. Podmínkou je implementovaný funkční speciální kód, který uživatele shromažďuje.
Facebook, Instagram, LinkedIn a další sociální sítě nabízí obrovské množství různých reklamních formátů. Jejich popularita je nesporná a dokážeme pomocí nich budovat brand, sbírat leady nebo přímo prodávat. Komunikace je v rámci tohoto typu reklamy velmi rychlá, přímá a efektivní.
Zde je podobně jako u PLA potřeba správně nastavený XML feed, pomocí kterého dochází ke srovnávání vašich produktů s konkurencí. Také v rámci porovnávačů zboží funguje možnost podpory pomocí PPC (CPC bidování). Postaráme se o to, abyste byli vidět na Zboží.cz, Heureka, Google nebo třeba Glami, ShopAlike a dalších.
Před zahájením výstavby PPC kampaně se vždy snažíme na základě vašich cílů co nejlépe vydefinovat cílovou skupinu. Teprve poté tvoříme reklamní texty, grafické bannery a nastavujeme cílení placených kampaní šité na míru potenciálních zákazníků.
Součástí reportů našich kampaní nikdy není pouze výcuc dat z analytických nástrojů (žádné CTR+C, CTRL+V), ale především myšlenka, návrh a případný postup realizace, který vede k dalšímu zlepšování výkonnostních kampaní. Vždy s vámi rádi prodiskutujeme výsledky PPC kampaní, jejich efektivnost a návratnost a společně najdeme to nejlepší řešení pro vás a váš business.
Během samotné správy PPC kampaní se nikdy nespokojíme pouze se základními analytickými nástroji a selským rozumem, což by mělo být samozřejmostí, ale pomocí pokročilejších systémů hledáme jakékoliv příležitosti ke zlepšení výkonu našich reklam. V průběhu naší správy výkonnostních kampaní nezůstane ani ten nejmenší detail opomenutý.
V první řadě je důležité vysvětlit, že cena, kterou za PPC kampaně zaplatíte se skládá ze dvou částí – media rozpočet a práce. Media rozpočet je kredit, který platíte přímo reklamním systémům (např. za proklik, za zobrazení atd.). Práce je samotné nastavení a správa, o kterou se vám postaráme již přímo my.
Rozsah ceny za naši práci je vždy velmi individuální a odvíjí se především od množství produktů a reklamních kanálů, které se rozhodnete využít. Pro vaši představu bychom je ale obecně mohli rozdělit do tří kategorií.
do 8 000 Kč / měsíc
Základní balíček pro všechny typy byznysů.
Nejčastěji vyhledávací a obsahová síť.
Dejte o sobě ostatním vědět.
do 16 000 Kč / měsíc
Pro firmy, kde má smysl komplexní strategie.
Pokročilá analýza, optimalizace a testování.
Organismus propojených kanálů.
Zvyšte tržby skrze online kampaně.
do 30 000 Kč / měsíc
Pro e-shopy a firmy, kde je online na 1. místě.
Plně individualizované řešení - Maximálně proaktivní přístup.
Prodávejte, prodávejte a PRODÁVEJTE!
Nechte si zdarma vypracovat doporučení na zlepšení výkonu vašich PPC kampaní. Pomůžeme vám odhalit největší chyby a nevyužitý potenciál kampaní a najdeme cestu k úspěšným kampaním, které budou plnit vaše cíle.
Tak neváhejte a kontaktujte nás. Potkáme se u dobré kávy a probereme všechny možnosti, pomocí kterých můžete váš byznys dostat na správní místa v online světe. Samozřejmě taky zadarmo.
PPC specialista