Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
cs
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy Sociální sítě

Webové stránky, PPC a Social pro prodejce aut – Auto Lukáš

  • Datum: 22 listopadu, 2017

  • Služba: PROFI WEB a správa Facebook profilu

  • Klient: AUTOCENTRUM LUKÁŠ S.R.O.

  • Odkaz na web: HTTP://WWW.AUTO-LUKAS.CZ/

Scroll

01. Shrnutí

Tvorba webových stránek a autodealerský marketing

Náš jubilejní 50. web pro úspěšného prodejce aut - Autocentrum Lukáš. Povedlo se nám vytvořit design, kterým Auto Lukáš dokáže vyniknout nad konkurencí a svému zákazníkovi zpříjemnit hledání informací o nabízených vozech, možností servisu nebo prodejních akcích. Web je napojen na systém Škoda Plus, odkud se importují data do sekce ojeté vozy, kde si zákazníci můžou vozy vybírat a filtrovat dle zaužívaných parametrů. Další propojení je v sekci skladové vozy, které se importují pomocí iframu přímo z webu ŠKODA AUTO.

Webem to však jen začalo. Nyní pokračujeme v kompletním autodealerském digitálním marketingu. Podílíme se na plánování marketingové strategie, plníme marketingové standardy dané automobilkou ŠKODA a realizujeme PPC výkonnostní kampaně v obsahové síti, správu sociálních sítí, emailing, správu webu a v neposlední řadě grafickou tvorbu vizuálů - HTML bannerů, příspěvků, vizuálů na web, letáků a dalších materiálů. Vše podléhá a vyhovuje standardům automobilky. Pracujeme v B2B portále ŠKODA, vyznáme se v aplikaci K2NG, Milky Way, DAS N.E.B.E. a DMA. 

02. O klientovi

Autocentrum Lukáš je autorizovaný prodejce a servis vozů Škoda, Kia, VW a Citroën. Svým zákazníkům poskytuje kvalitní servis již 15 let. Má 4 showroomy nacházející se ve Valašském Meziříčí, Rožnově pod Radhoštěm, Frenštátě pod Radhoštěm a v Šenově u Nového Jičína. Nabízí prodej nových i ojetých vozů, autorizovaný servis včetně nabídky operativního leasingu pro koncové zákazníky i firemní fleety.

03. Náš úkol

Tvorba webových stránek

Největší výzvou na tvorbě webových stránek bylo uživatelům zpřehlednit a zjednodušit výběr nabízených aut, širokou nabídku služeb a objednávek do servisu. Na druhé straně bylo nutné myslet na potřeby klienta a zaměstnanců Auto Lukáš. Cílem bylo umožnit jednoduché zadávání nabízených aut a snadnou editaci obsahu napříč webem. Další výzvou bylo vizuální sjednocení všech značek vozidel s ohledem na jejich striktní brandové manuály a v neposlední řadě vytvoření napojení na systém Škoda plus.

Správa webu na Wordpressu a K2NG webů

Kvůli neustálému vývoji automobilového trhu a množstvím akčních nabídek v průběhu roku, bylo důležité udržet obsah webu pořád aktuální a dle nejnovějších trendů. V tuto chvíli však nejde pouze o správu webu, který jsme postavili na WordPressu, ale také správy dalších 3 webů postavených na CMS systému K2NG od ŠKODA AUTO:

PPC kampaně a správa sociálních sítí

Po spuštění webových stránek bylo potřeba se pustit do správy facebook profilu a správy PPC kampaní. Naším úkolem bylo vytvořit důmyslnou marketingovou strategii, která odpovídá cílům a plánům stanovených automobilkou ŠKODA a zároveň plnit pravidla a požadavky ostatních automobilek jako VW, KIA a Citroën. Plány a požadavky jsou častokrát přísné, podléhají schvalovacím procesům a neodmyslitelnou součástí je i kvalitní reporting dat s ohledem na výsledky. 

04. Překážky

Z hlediska tvorby webu Auto-lukas.cz jsme se potýkali s výzvami jako:

  • Široká nabídka služeb Auto Lukáš, která zahrnuje nové, ojeté i skladové vozy, operativní leasing, servisní služby a mnohé další.
  • Striktní brand manuály a vizuální požadavky jednotlivých výrobců aut, kterým bylo potřeba vyhovět.
  • Získání kompletních podkladů k vozům a jejich úprava tak, aby web držel jednotný vizuální styl.

U tvorby obsahu na Facebooku a PPC kampaní v obsahové síti jsme se popasovali s:

  • plněním striktních pravidel na grafické vizuály danými automobilkou ŠKODA AUTO,
  • schvalovacím procesem,
  • detailním plánováním dle požadavků z centrály,
  • prací v B2B portále ŠKODA, vyznáme se v aplikaci K2NG, Milky Way, DAS N.E.B.E. a DMA. 

05. Jak jsme pomohli

Web Autocentra Lukáš jsme spustili na podzim 2017 a intenzivní spolupráce probíhá dodnes. Pomáháme klientovi zaštítit většinu marketingových aktivit včetně tvorby a plnění plánů daných automobilkou ŠKODA AUTO. Staráme se o veškerou komunikaci na Facebook profilu, spravujeme všechny 4 weby včetně 3 škodováckých webů na systému K2NG, tvoříme grafiku statických i dynamických HTML bannerů, které splňují přísná kritéria design manuálu automobilky, spravujeme PPC kampaně na FB, Google Ads a v Skliku, vše podrobně vyhodnocujeme a reportujeme.

Reagujeme na změny v marketingových plánech, držíme krok s množstvím akčních nabídek, ať už na prodej nových či ojetých vozů, na aktuální nabídku autopříslušenství, servisních služeb od přezouvání, výměnu oleje až po dezinfekci klimatizace, nebo na novinky ve financování vozů. Aktualizujeme obsah webů o nové modely ŠKODA, VW, KIA a Citroën a držíme krok s děním v automobilovém odvětví včetně elektromobility.

Zákazníci, kteří navštíví webové stránky Autocentra Lukáš, se dokáží rychle a lehce zorientovat. Intuitivně najdou požadované informace o vozech a službách, které je zajímají. Struktura a navigace uživatelů na webu je i přes širokou nabídku vozů a služeb jednoduchá a rychlá, čemuž nasvědčuje i jejich zpětná vazba. Zaměstnanci Autocentra si zároveň pochvalují práci s admin rozhraním a obzvláště oceňují automatické propisování dat ze systému Škoda Plus v sekci ojeté vozyNeméně si cení použití iframu z webu ŠKODA pro nabídku Skladových vozů.

06. Výsledky

Autocentrum Lukáš má po delší době moderní web, kterým dokáže zaujmout své zákazníky a představit jim svou širokou nabídku vozů a služeb. Novým propracovaným webem naše práce ale nekončí.

Na webu jsme nastavili měřící skripty, kterými získáváme komplexní přehled o dění na webu. Kromě klasického měření návštěvnosti se zaměřujeme i na monitoring pohybu uživatelů na webu a jejich chování. Výsledky průběžně vyhodnocujeme a přizpůsobujeme jim další online marketingové aktivity jako např. promoting na Facebooku nebo e-mailing.

Kromě toho každý měsíc:

  • Publikujeme 6-8 příspěvků na Facebook profil s promováním
  • Tvoříme nové sady bannerů pro Ads, Sklik na promo nových a ojetých vozů, servisních služeb a náhradních dílů
  • Vystavujeme 3 nové kampaně v obsahové síti
  • Aktualizujeme obsah 4 dealerských webů
  • Komunikujeme se zákazníky na profilu a reagujeme na recenze

Chcete zrealizovat podobný projekt?