01. Shrnutí
Náš jubilejní 50. web pro úspěšného prodejce aut - Autocentrum Lukáš. Povedlo se nám vytvořit design, kterým Auto Lukáš dokáže vyniknout nad konkurencí a svému zákazníkovi zpříjemnit hledání informací o nabízených vozech, možností servisu nebo prodejních akcích. Web je napojen na systém Škoda Plus, odkud se importují data do sekce ojeté vozy.



auto lukas MarketSoul



iphone-device-mockup-free-01a
02. O klientovi
Autocentrum Lukáš je autorizovaný prodejce vozů Škoda, Kia, VW a Citroen. Svým zákazníkům poskytuje kvalitní servis již 15 let.
03. Náš úkol
Největší výzvou na tvorbě webových stránek bylo uživatelům zpřehlednit a zjednodušit výběr nabízených aut, širokou nabídku služeb a objednávek do servisu. Na druhé straně bylo nutné myslet na potřeby klienta a zaměstnanců Auto Lukáš. Cílem bylo umožnit jednoduché zadávání nabízených aut a snadnou editaci obsahu napříč webem. Další výzvou bylo vizuální sjednocení všech značek vozidel s ohledem na jejich striktní brandové manuály a v neposlední řadě vytvoření napojení na systém Škoda plus.
Po spuštění webových stránek bylo potřeba se pustit do správy sociálních sítí, konkrétně správa firemního profilu na Facebooku - https://www.facebook.com/Autocentrum-lukas/ . Facebook plníme nejaktuálnějšími nabídkami nových a ojetých aut ale také bavíme uživatele různými soutěžemi, pozvánkami nebo fotografiemi z různých akcí.



04. Překážky
- Široká nabídka služeb Auto Lukáš, která zahrnuje nové, ojeté i skladové vozy, operativní leasing, servisní služby a mnohé další.
- Striktní brand manuály a vizuální požadavky jednotlivých výrobců aut, kterým bylo potřeba vyhovět.
- Získání kompletních podkladů k vozům a jejich úprava tak, aby web držel jednotný vizuální styl.



05. Jak jsme pomohli
Zákazníci, kteří navštíví webové stránky Autocentra Lukáš, se dokáží rychle a lehce zorientovat a intuitivně nalézt požadované informace o vozech, které je zajímají. Struktura a navigace uživatelů na webu je i přes širokou nabídku nabízených vozů a služeb jednoduchá a rychlá, čemuž nasvědčuje i jejich zpětná vazba. Zaměstnanci Autocentra si zároveň pochvalují práci s admin rozhraním a obzvláště oceňují automatické propisování dat ze systému Škoda Plus v sekci ojeté vozy.



06. Výsledky
Autocentrum Lukáš má po delší době moderní web, kterým dokáže zaujmout své zákazníky a představit jim svou širokou nabídku vozů a služeb. Novým propracovaným webem naše práce ale nekončí.
Na webu jsme nastavili měřící skripty, kterými získáváme komplexní přehled nad děním na webu. Kromě klasického měření návštěvnosti se zaměřujeme i na monitoring pohybu uživatelů na webu a jejich chování. Výsledky průběžně vyhodnocujeme a přizpůsobujeme jim další online marketingové aktivity jako např. promoting na Facebooku nebo e-mailing.