Scroll to top
© 2024, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Full-service Weby a eshopy

Tomáš Arsov – webové stránky, e-shop a PPC kampaně

  • Datum: 30 září, 2017

  • Služba: full-service

  • Klient: TOMAS ARSOV HAIR & BEAUTY INSTITUTE s.r.o.

  • Odkaz na web: https://www.tomasarsov.cz/

Scroll

01. Souhrn

Značce Tomáš Arsov poskytujeme komplexní consulting a realizaci nových webových stránek s e-shopovou platformou woocommerce, nastavení online marketingové strategie a vizuálního stylu. Vytvářeli jsme design obalů nové produktové řady šamponů Tomáše Arsova, uskutečnili vlastní focení salonu krásy a pomáhali s copywritingem. Dlouhodobě spravujeme kampaně na Facebooku a Googlu.

02. O klientovi

Hair & Beauty Institute Tomáše Arsova patří mezi špičku kadeřnických salonů a salonů krásy v republice. Je to výsledek tvrdé práce a vytrvalosti Tomáše, který již nyní pravidelně vystupuje v televizi, zná ho půlka národa a pravidelně se účastní největších hair stylingových akcí v Evropě. Ve svém salonu stříhal nejednu celebritu jako např. Dagmar Havlovou, Zlatu Adamovskou nebo Danu Morávkovou. Nyní rozbíhá novou řadu dámské a pánské vlasové kosmetiky Tomáš Arsov Hair Care, se kterou vstupuje na trh.

03. Náš úkol

Po dlouhodobé spolupráci, kde jsme pomáhali s menšími PPC kampaněmi na Facebooku, správou webových stránek a tvorbou různých vizuálů, jsme se společně domluvili na vypracování komplexní online marketingové strategie zahrnující celkový redesign starých webových stránek, implementaci e-shopu, grafický návrh 250 ml, 1000 ml a 10 ml produktových obalů nové vlasové kosmetiky a realizaci focení salonu v jeho plné kráse. Cílem bylo odprezentovat značku Tomáše Arsova v novém svěžím duchu, zvýšit povědomí a prodej produktů Hair Care, nastavit přátelský tone of voice komunikace a rozběhnout výkonnostní kampaně na Facebooku, Googlu včetně remarketingu.

04. Překážky

  • Nedostatek textového a fotografického obsahu pro nastavení přátelského tónu komunikace na nových webových stránkách.
  • Příprava e-shopu na ostrý provoz.
  • Komunikace a nedostatečné zadání ze strany společnosti na výrobu produktových obalů pro novou vlasovou kosmetiku a sladění technických a vizuálních parametrů.

05. Jak jsme pomohli

Před vytvořením designu webových stránek a eshopu se nám povedlo domluvit fotografa a uskutečnit profesionální focení salonu v plném chodu s cílem důvěryhodně zobrazit přátelskou atmosféru a špičkové služby salonu. Fotografie nám určily vizuální styl, na který jsme navázali designem nových www stránek a e-shopu. V průběhu fáze programování jsme dokončili grafické návrhy nových produktů značky Hair Care a pustili se do přípravy kampaní, které již dnes v plném proudu běží. Samozřejmě u PPC kampaní se soustředíme na poměr cena:výkon a udržujeme požadovanou míru efektivity.

OBALOVÝ DESIGN

06. Výsledky

Focení se uskutečnilo v průběhu jednoho dne bez toho, abychom omezili provoz salonu nebo časově vytížili klienta. Do druhého týdne byly fotografie včetně postprodukce hotové. Do dvou měsíců jsme měli kompletně připravený nový web spolu s implementací woocommerce pro e-shopovou funkcionalitu. Se spuštěním už se jen čekalo na uzavření dohody s platební bránou a dopravci.
PPC kampaně spolu s TV reklamou udržují vysokou míru návštěvnosti webu a prodeje šamponů.

Chcete zrealizovat podobný projekt?