Focení a tvorba
videí které dokreslí
vaši značku
Fotografie a videa jako
Od scénáře
po výsledné dílo
Každá správná reklama potřebuje duši, a právě tu do ní dodáme my. Ať už potřebujete pomoci zrealizovat focení nebo natáčení, jsme tady pro vás.
Připravíme vše od scénáře přes samotnou produkci až po výsledné dílo.
Focení
Vlastní firemní fotografie byly, jsou a budou jednoznačně lepší volbou než materiál z fotobanky. Profesionální focení pro vás nemusí znamenat vysoké finanční náklady, pokud vytvořený obsah využijete na maximum. Očekávání zákazníků v oblasti produktových fotografií navíc neustále rostou a pokud jim poskytnete obrázky vysoké kvality, získáte si jejich důvěru.
Kde primárně fotografie využijete?
Jaké je další potenciální využití?
- Plakáty a letáky
- Billboardy
- Firemní oblečení
- Reklamní a produktové obaly
Video
Audiovizuální obsah působí na nejdůležitější lidské smysly – zrak a sluch. Z toho vytěžíme maximum. Krátké reklamní spoty, Facebook a Instagram Reels, produktová nebo promo videa patří aktuálně k nejsledovanějším a nejrychleji rostoucím formátům internetové reklamy. Všechny video formáty jsou navíc podporovány sociálními sítěmi funkcí automatického spuštění a jejich organický dosah je vyšší než u jiných formátů příspěvků.
5 důvodů proč využívat video marketing
- Originální a zároveň variabilní způsob prezentace firmy i produktů
- Sdělení velkého množství informací v krátkém čase
- Upoutání pozornosti zákazníka
- Mnoho originálních způsobů provedení videa
- Bezkonkurenční z pohledu poměr cena/výkon
3D prohlídky
3D prohlídky umožňují virtuální pohyb po prostoru a pohled z jakéhokoliv úhlu. Návštěvníci si tak díky 3D modelu mohou prohlížet naskenovaný objekt nebo produkt s možností otáčet se o 360° na všechny strany za účelem zážitku z pohledu první osoby, který můžete ještě umocnit pomocí popisu, mluveného slova či hudby. V době, kdy se většina komunikace přesouvá do online světa, stává se využití 3D technologie nenahraditelným marketingovým nástrojem.
Kde všude můžete 3D technologie využít?
- Showroom – virtuální prohlídka prodejny
- Real Estate – Prohlídky nemovitostí / objektů / kanceláří
- Prezentace produktů – Virtuální představení produktů
- Kulturní centra – Prohlídky hradů / turistických objektů
S jakým typem focením vám pomůžeme?
S chutí se učíme všemu novému a zdokonalujeme v tom, co už umíme. Máme rádi výzvy a poradíme si prakticky s jakýmkoliv úkolem.
Odevzdáváme pouze práci, za kterou si stojíme. Práci, která má duši.
Firemní focení
Ať už vám chybí kvalitní fotografie sídla vaší společnosti, zaměstnanců nebo chcete nechat nahlédnout veřejnost do vašich kanceláří, jsme tady pro vás. Portrétní fotografie a fotografie interiéru i exteriéru můžete využívat pro interní i reklamní účely několik let.
Produktové focení
Produktové focení vám přinese, jak už název napovídá, fotografie vašeho produktu či produktů. Online i off-line reklama se bez kvalitních fotografií neobejde. Sebezajímavější produkt může propadnout na trhu, pokud jej nedostanete do popředí tak, jak si zaslouží. Produktové fotografie využijete při tvorbě katalogů, letáků, e-shopu, reklamních online bannerů, PPC reklamy i na sociální sítě.
Focení produktů 360°
Tento druh focení má největší přínos pro majitele e-shopů, ačkoli využít jej můžete samozřejmě také interně nebo při velkoobchodních prezentacích. Pokud zrovna nemáte produkt fyzicky u sebe, jak si jej nejlépe prohlédnete? Ano, díky focení ze všech pohledových úhlů. Ukažte svůj produkt v tom nejlepším světle.
Postprodukce a retušování
Aby byly výsledné fotografie dokonalé, neobjedou se bez finální postprodukce a retušování v různém rozsahu od drobných úprav po složité fotomontáže. Počasí zrovna úplně nepřálo focení firemního areálu? Nevadí, trochu slunečního svitu můžeme přidat až u nás v počítači. Je potřeba vyměnit pozadí na produktových fotografiích? Jasně, není problém. A tak můžeme pokračovat dál s každou fotografií a nápadem.
Jaké druhy videí dokážeme natočit?
Před tím, než se pustíme do spolupráce, vám velice rádi poradíme s výběrem druhu videa, které bude vhodné pro vaše cíle či potřeby. S naši zkušení videomakeři se neleknou téměř žádné výzvy a to nejdůležitější je, že je to baví a do každého videa vloží kousek své duše.
Promo video
Nejčastější formát videa pro firemní web je právě promo video. Jeho cílem je představit uceleně a přitom krátce a výstižně osobnost nebo společnost, nabídku služeb nebo třeba turistickou destinaci. Doporučená stopáž promo videa se pohybuje od 30 sekund po tři minuty.
Reklamní spoty
Vládnoucím formátem v marketingu je bezpochyby reklamní video, ať se bavíme o televizní nebo online reklamě. Reklamní spot přitahuje pozornost skrze obraz i zvuk a my z toho vytěžíme maximum. Chcete pomocí spotu budovat povědomí o značce? Nebo promovat produkt? Službu? Vše tomu přizpůsobíme.
Animované video
Možnosti animace jsou v podstatě neomezené a jediné limity představuje fantazie a schopnosti tvůrce v kombinaci s nastaveným rozpočtem. Obsah i přesná forma závisí především na poptávce. Animované video je vhodné pro představení produktu, služby nebo třeba jako upozornění na akční nabídku.
Letecké video aneb video dronem
Kam fotograf a kameraman nemůže, tam nastrčí dron. Reklamní přísloví vizuální tvorby. Záběry z dronu dodají videu nový rozměr. Možnosti natáčení pomocí dronu jsou široké téměř jako obloha sama.
Korporátní film
Video se stopáží delší tři minuty dává logicky větší prostor pro prezentaci. Může obsahovat vše od představení společnosti, její historie a současnosti, provedení kancelářemi, výrobou nebo sklady. Představíme váš příběh nejlépe, jak dovedeme.
Postprodukce a střih
Bez střihu se neobejde pouze video natočené cíleně na jeden zátah. Nemusíte se tedy bát, že bychom vám odevzdali dlouhé minuty až hodiny natočeného materiálu a nechali vás na pospas reklamního osudu. Střih je samozřejmostí. Stejně tak postprodukce, která představuje celý proces od třídění jednotlivých záběrů, přes úpravu obrazu až po synchronizaci se zvukem.
Jak postupujeme?
Chcete pomoct s focením nebo natočením videa?
Stanislav Horák
Key account manager

Pošlete rychlou zprávu
Naši klienti
