Scroll to top
cs


Focení
a tvorba
videí

Od scénáře
po výsledné dílo

Každá správná reklama potřebuje duši, a právě tu do ní dodáme my. Ať už potřebujete pomoci zrealizovat focení nebo natáčení, jsme tady pro vás.
Připravíme vše od scénáře přes samotnou produkci až po výsledné dílo.

Focení

Vlastní firemní fotografie byly, jsou a budou jednoznačně lepší volbou než materiál z fotobanky. Profesionální focení pro vás nemusí znamenat vysoké finanční náklady, pokud vytvořený obsah využijete na maximum. Zároveň očekávání zákazníků u produktových fotografií rostou a pokud jim poskytnete obrázky vysoké kvality, získáte si jejich důvěru.

Kde primárně fotografie využijete?

Jaké je další potenciální využití?

  • Plakáty a letáky
  • Billboardy
  • Firemní oblečení
  • Reklamní a produktové obaly

Video

Audiovizuální obsah působí na nejdůležitější lidské smysly – zrak a sluch. Z toho vytěžíme maximum. Krátké reklamní spoty, Facebook a Instagram Reels, produktová nebo promo videa patří aktuálně k nejsledovanějším a nejrychleji rostoucím formátům internetové reklamy. Všechny video formáty jsou navíc podporovány sociálními sítěmi funkcí automatického spuštění a jejich organický dosah je vyšší než u jiných formátů příspěvků.

5. důvodů pro využívat video marketing

  1. Originální a zároveň variabilní způsob prezentace firmy i produktů
  2. Sdělení velkého množství informací v krátkém čase
  3. Upoutání pozornosti zákazníka
  4. Mnoho originálních způsobů provedení videa
  5. Bezkonkurenční z pohledu poměr cena/výkon

3D prohlídky

3D prohlídky umožňují virtuální pohyb po prostoru a pohled z jakéhokoliv úhlu. Návštěvníci si tak díky 3D modelu mohou prohlížet naskenovaný objekt nebo produkt s možností otáčet se o 360° na všechny strany za účelem zážitku z pohledu první osoby, který můžete ještě umocnit pomocí popisu, mluveného slova či hudby. V době, kdy se většina komunikace přesouvá do online světa, stává se využití 3D technologie nenahraditelným marketingovým nástrojem.

Kde všude můžete 3D technologie využít?

Showroom – virtuální prohlídky prodejen
Real Estate – Prohlídky nemovitostí / objektů / kanceláří
Prezentace produktů – Virtuální představení produktů
Kulturní centra – Prohlídky hradů / turistických objektů

S jakým typem focením vám pomůžeme?

S chutí se učíme všemu novému a zdokonalujeme v tom, co už umíme. Máme rádi výzvy a poradíme si prakticky s jakýmkoliv úkolem.
Odevzdáváme pouze práci, za kterou si stojím. Práci, která má duši.

Firemní focení

Ať už vám chybí kvalitní fotografie sídla vaší společnosti, zaměstnanců nebo chcete nechat nahlédnout veřejnost do vašich kanceláří, jsme tady pro vás. Portrétní fotografie a fotografie interiéru i exteriéru můžete využívat pro interní i reklamní účely několik let.

Produktové focení

Produktové focení vám přinese, jak už název napovídá, fotografie vašeho produktu či produktů. Online i off-line reklama se bez kvalitních fotografií neobejde. Sebezajímavější produkt může propadnout na trhu, pokud jej nedostanete do popředí tak, jak si zaslouží. Produktové fotografie využijete při tvorbě katalogů, letáků, e-shopu, reklamních online bannerů, PPC reklamy i na sociální sítě.

Focení produktů 360°

Tento druh focení má největší přínos pro majitele e-shopů, ačkoli využít jej můžete samozřejmě také interně nebo při velkoobchodních prezentacích. Pokud zrovna nemáte produkt fyzicky u sebe, jak si jej nejlépe prohlédnete? Ano, díky focení ze všech pohledových úhlů. Ukažte svůj produkt v tom nejlepším světle.

Postprodukce a retušování

Aby byly výsledné fotografie dokonalé, neobjedou se bez finální postprodukce a retušování v různém rozsahu od drobných úprav po složité fotomontáže. Počasí zrovna úplně nepřálo focení firemního areálu? Nevadí, trochu slunečního svitu můžeme přidat až u nás v počítači. Je potřeba vyměnit pozadí na produktových fotografiích? Jasně, není problém. A tak můžeme pokračovat dál s každou fotografií a nápadem.

Jaké druhy videí dokážeme natočit?

Před tím, než se pustíme do spolupráce, vám velice rádi poradíme s výběrem druhu videa, které bude vhodné pro vaše cíle či potřeby. S naši zkušení videomakeři se neleknou téměř žádné výzvy a to nejdůležitější je, že je to baví a do každého videa vloží kousek své duše.

P

Promo video

Nejčastější formát videa pro firemní web je právě promo video. Jeho cílem je představit uceleně a přitom krátce a výstižně osobnost nebo společnost, nabídku služeb nebo třeba turistickou destinaci. Doporučená stopáž promo videa se pohybuje od 30 sekund po tři minuty.

R

Reklamní spoty

Vládnoucím formátem v marketingu je bezpochyby reklamní video, ať se bavíme o televizní nebo online reklamě. Reklamní spot přitahuje pozornost skrze obraz i zvuk a my z toho vytěžíme maximum. Chcete pomocí spotu budovat povědomí o značce? Nebo promovat produkt? Službu? Vše tomu přizpůsobíme.

A

Animované video

Možnosti animace jsou v podstatě neomezené a jediné limity představuje fantazie a schopnosti tvůrce v kombinaci s nastaveným rozpočtem. Obsah i přesná forma závisí především na poptávce. Animované video je vhodné pro představení produktu, služby nebo třeba jako upozornění na akční nabídku.

L

Letecké video aneb video dronem

Kam fotograf a kameraman nemůže, tam nastrčí dron. Reklamní přísloví vizuální tvorby. Záběry z dronu dodají videu nový rozměr. Možnosti natáčení pomocí dronu jsou široké téměř jako obloha sama.

K

Korporátní film

Video se stopáží delší tři minuty dává logicky větší prostor pro prezentaci. Může obsahovat vše od představení společnosti, její historie a současnosti, provedení kancelářemi, výrobou nebo sklady. Představíme váš příběh nejlépe, jak dovedeme.

P

Postprodukce a střih

Bez střihu se neobejde pouze video natočené cíleně na jeden zátah. Nemusíte se tedy bát, že bychom vám odevzdali dlouhé minuty až hodiny natočeného materiálu a nechali vás na pospas reklamního osudu. Střih je samozřejmostí. Stejně tak postprodukce, která představuje celý proces od třídění jednotlivých záběrů, přes úpravu obrazu až po synchronizaci se zvukem.

Jak postupujeme?

1. Stanovení cíle

Nejdříve si společně vytvoříme cíl, který by měl výsledný produkt plnit. Od tohoto se poté bude odvíjet samotná příprava a realizace.

2. Produkční plán

Abychom na nic nezapomněli a měli vše na den D připravené, vytvoříme produkční plán a zajistíme veškerou potřebnou techniku.

3. Produkční den

V této fázi realizujeme samotné focení nebo natáčení. Délka produkčního dne se většinou odvíjí od náročnosti a množství materiálů, které budeme potřebovat.

4. Výběr z fotografií

U každého focení nebo natáčení pořídíme spoustu materiálu, který vám může později sloužit jako fotobanka. Na finální postprodukci si však vyberete ty, které se vám líbí nejvíce a my je poté upravíme.

5. Finální výstup

V posledním kroku vám odevzdáme finální produkt a společně si jej projdeme, abychom případně mohli vyřešit vaše další požadavky nebo připomínky.

Chcete pomoct s focením nebo natočením videa?

Stanislav Horák
Key account manager

Pošlete rychlou zprávu



    *povinné pole

    Naši klienti

    MarketSoul - tvorba webů a eshopů, PPC online marketing

    náměstí Tomáše Garrigue Masaryka 1280

    5,0 13 reviews

    • Avatar David Lefler ★★★★★ před 10 měsíci
      Jsem s MarketSoul naprosto spokojený. Již přes rok spravuje PPC kampaně našeho e-shopu a výsledky jsou očividný, Jako velké plus jsou také neustálá inovace nápadů … read more a vylepšení v rámci kampaně a rychlá, objektivní a kvalitní komunikace. MarketSoul můžu jen doporučit.
    • Avatar Zdenka Naňáková ★★★★★ před rokem
      S kolegy z Marketsoul spolupracuji asi půl roku a můžu říct, že jsem opravdu ráda za náhodu, která mě k nim přivedla. Nepřestávají mě udivovat svou kreativitou, … read more znalostmi i zkušenostmi. Každý projekt má své unikátní řešení, které posouvá nejen klienta, ale celý tým zase o kousek dál. Děkuji za šanci realizovat se v marketingu a s čistým svědomím můžu tuto agenturu doporučit.
    • Avatar Jana Kroupová ★★★★★ před rokem
      Skvělá spolupráce v pozitivním duchu, kde komunikace hraje prim. Rozhodně můžu doporučit pro tvorbu webových stránek i následné činnosti v on-line prostředí.
    • Avatar David Mádl ★★★★★ před 4 měsíci
      Super přístup a profesionální jednání 👏👏👏
    • Avatar Klára Chábová ★★★★★ před rokem
      Velmi doporučuji spolupráci s touto agenturou a lidmi, kteří zde působí. Domluva platí, spolupráce je velmi příjemná, vše se řeší obratem, doporučení jsou na profesionální … read more úrovni.
    • Avatar StomaTeam s.r.o. ★★★★★ a year ago
      S firmou MarketSoul jsme doposud spolupracovali na několika online kampaních pro nás a naše zákazníky. A nyní finalizujeme náš první společný web (a jistě nikoli … read more poslední). Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak zatím není na co bych si postěžoval :) Je vidět, že do toho co dělají vkládají duši, srdce i mozek ... Za nás rozhodně doporučuji.
    • Avatar Martin Ulč ★★★★★ a year ago
      Ve firmě působím již skoro 2 rokem jako programátor a tak moc dobře vím, jaký výsledek dokážeme společně vytvořit. Nejvíce si vážím týmu profesionálů s kterými mohu … read more pracovat a které jejich práce baví stejně tak jako mě. Vždy se na takový tým mohu nejenom spolehnout ale i obrátit v případě, že si s něčím nevím rady a jako tým takové situace také řešíme. Osobně mě nejvíce motivuje možnost posouvat hranice dále abychom mohli nabídnout našim stávajícím i budoucím klientům co nejkomplexnější a nejkvalitnější řešení podle jejich vlastních představ. Služby společnosti MarketSoul s.r.o. tak mohu jednoznačně doporučit.
    • Avatar Model Obaly ★★★★★ 2 years ago
      S MarketSoul spolupracujeme už čtvrtým rokem a moc si ceníme podpory, kterou nám jako digitální agentura poskytují.
      Ať už šlo v digitálu o konzultace, analytiku
      … read more nebo grafické návrhy, tak jsme se mohli spolehnout na rychlou odezvu a zodpovědný přístup k práci.
      Přejeme, ať se Vám i do budoucna daří a budeme se těšit na další spolupráci.