PPC
kampaně analytika
PPC
kampaně analytika
Přesně cílené PPC kampaně a analytika pro maximální ROI.
Jaké typy PPC kampaní
nabízíme?
Jak samotný název napovídá, jedná se o reklamu, která se objeví po zadání vyhledávacího dotazu v rámci Google, Seznam a partnerských webů. Díky ní se můžete zobrazovat na prvních pozicích a reagovat tak přímo na poptávku potenciálních klientů.
Tenhle typ reklamy se vyznačuje grafickými bannery různých formátů a rozměrů v síti Google i Seznam. Na rozdíl od vyhledávací sítě se nezobrazuje přímo v reakci na vyhledávací dotazy, ale můžete pomocí ní cílit na základě demografických údajů, témat nebo například umístění na konkrétní webové stránky.
Podmínkou správného fungování těchto reklam je funkční XML feed, který obsahuje veškeré informace, které tenhle typ reklamy zobrazuje – obrázek, cena, prodejce. Reklamy se zobrazují ve vyhledávání na Googlu a jak je z popisu zřejmé, vhodné jsou pro e-shopy.
Fungování remarketingových kampaní je jednoduché. Uživatel navštíví vaše webové stránky, opustí je a vy se mu pomocí bannerové reklamy po nějakém čase připomenete na dalších webech zapojených do obsahové sítě Google nebo Sklik. Podmínkou je implementovaný funkční speciální kód, který uživatele shromažďuje.
Facebook, Instagram, LinkedIn a další sociální sítě nabízí obrovské množství různých reklamních formátů. Jejich popularita je nesporná a dokážeme pomocí nich budovat brand, sbírat leady nebo přímo prodávat. Komunikace je v rámci tohoto typu reklamy velmi rychlá, přímá a efektivní.
Zde je podobně jako u PLA potřeba správně nastavený XML feed, pomocí kterého dochází ke srovnávání vašich produktů s konkurencí. Také v rámci porovnávačů zboží funguje možnost podpory pomocí PPC (CPC bidování). Postaráme se o to, abyste byli vidět na Zboží.cz, Heureka, Google nebo třeba Glami, ShopAlike a dalších.
PPC kampaně Zlín, aneb
jak vypadá naše práce?
Před zahájením výstavby PPC kampaně se vždy snažíme na základě vašich cílů co nejlépe vydefinovat cílovou skupinu. Teprve poté tvoříme reklamní texty, grafické bannery a nastartujeme cílení placených kampaní šité na míru potenciálních zákazníků.
Součástí reportů našich PPC kampaní nikdy není pouze výcuc dat z analytických nástrojů (žádné CTR+C, CTRL+V), ale především myšlenka, návrh a případný postup realizace, který vede k dalšímu zlepšování výkonnostních kampaní. Vždy s vámi rádi prodiskutujeme výsledky PPC kampaní, jejich efektivnost
a návratnost a společně najdeme to nejlepší řešení pro vás a váš business.
Během samotné správy PPC kampaní se nikdy nespokojíme pouze se základními analytickými nástroji a selským rozumem, což by mělo být samozřejmostí, ale pomocí pokročilejších systémů hledáme jakékoliv příležitosti ke zlepšení výkonu našich reklam. V průběhu naší správy výkonnostních kampaní nezůstane ani ten nejmenší detail opomenutý.
Kolik stojí správa PPC
kampaní?
V první řadě je důležité vysvětlit, že cena, kterou za PPC kampaně zaplatíte se skládá ze dvou částí – media rozpočet a práce. Media rozpočet je kredit, který platíte přímo reklamním systémům (např. za proklik, za zobrazení atd.). Práce je samotné nastavení a správa, o kterou se vám postaráme již přímo my.
Rozsah ceny za naši práci je vždy velmi individuální a odvíjí se především od množství produktů a reklamních kanálů, které se rozhodnete využít. Pro vaši představu bychom je ale obecně mohli rozdělit do tří kategorií.
Funkční balíček
od 9 900 Kč
- PPC ve vyhledávací síti a bannerová reklama,
- pokročilejší analýza landing page,
- větší množství reklamních sestav a klíčových slov,
- kreativní kampaně, využití většího množství reklamních kanálů,
- pokročilé plánování, testování a reporting
Komplexní balíček
od 13 900 Kč
- PPC ve vyhledávání a bannerová reklama,
- Grafická tvorba PPC bannerů,
- PPC reklama na sociálních sítích,
- tvorba komplexní multikanálové strategie na míru,
- tvorba kreativního obsahu,
- zbožové srovnávače a XML feedy,
- komplexní práce s produkty (e-shop)
Raketový balíček
od 18 900 Kč
- PPC ve vyhledávání a bannerová reklama,
- Grafická tvorba PPC bannerů,
- PPC reklama na sociálních sítích,
- tvorba komplexní multikanálové strategie na míru,
- tvorba kreativního obsahu,
- zbožové srovnávače a XML feedy,
- komplexní práce s produkty (e-shop)