Kontakt

MarketSoul s. r. o.

IČO: 047 14 121

Sídlo: tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

Krajský soud v Brně C 91516

+420 733 624 061
zeptejse@marketsoul.cz

Výkonnostní kampaně a sociální sítě

Včelírámek

Včelírámek
Tělo
01
Včelírámek.cz - Jak jsme udrželi růst e-shopu v nejhorším roce pro včelaře za dekádu.

Účet Včelírámek.cz jsme přebrali po jiné PPC agentuře v tomhle roce a i přes kolabující trh jsme dokázali zvednout obrat e-shopu o 9,6 % a zvýšit počet objednávek o 14,2 %.

V aktuálně v tomto roce, kdy by většina e-shopů v tomto oboru spíše přežívala, jsme:

  • dosáhli tržeb 4 miliony korun (1. 1. – 2. 9. 2025),
  • držíme PNO 13,4 % z placených reklam,
  • celkové PNO 7,9 %, (klientem stanovené PNO do 8 %)
  • rostou nám návštěvy, prokliky, organický dosah i databáze.
Včelírámek
02
Největší úhyn včelstev za poslední dekádu

Trh doslova kolaboval. V roce 2025 zažila ČR největší úhyn včelstev za poslední dekádu – v některých oblastech až 30 %. (zdroj)

  • Včelaři neobnovují vybavení, protože často nemají s čím pracovat.
  • Záchrana e-shopu se včelařskými potřeby v době největší úmrtnosti včel za posledních 10 let.
  • Přes zimu i začátek sezóny byla poptávka extrémně utlumená.
  • CPC rostla, konkurence na placených kanálech tlačila na cenu a zobrazení.
03
Naučili jsme se včelařit

Začali jsme spolupráci s profesionální včelařkou, které patří velké díky, protože nám umožnila pochopit principy včelaření a rozumět cílové skupině.

  • Využívali jsme emoční komunikaci – spojení s komunitou včelařů, důraz na jistotu, kvalitu a rodinný přístup.
  • Využili jsme různá sdělení v různých formátech – soutěže, edukace, novinky, slevy, výhody.

Byla to kombinace citlivého přístupu a tvrdých výkonových dat – věděli jsme, že musíme každý kanál zmáčknout naplno, ale bez toho, abychom ztratili duši značky.

Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
04
Cílem bylo přežít

Cílem klienta bylo, aby Včelírámek.cz vůbec přežil sezónu bez velké ztráty. My jsme se s tím ale nesmířili a dosáhli růstu i v situaci, kdy se celý včelařský trh propadal – kvůli masivnímu úhynu včelstev a extrémně dlouhé zimě..

Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
04
Cílem bylo přežít

Cílem klienta bylo, aby Včelírámek.cz vůbec přežil sezónu bez velké ztráty. My jsme se s tím ale nesmířili a dosáhli růstu i v situaci, kdy se celý včelařský trh propadal – kvůli masivnímu úhynu včelstev a extrémně dlouhé zimě..

Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek
Včelírámek

Jaké kanály
jsme rozjeli

Multichannel přístup byl nutností. Nemohli jsme spoléhat jen na jeden výkonový kanál, ale chytře rozdělit komunikaci napříč platformami – podle nákupního chování různých typů zákazníků.

  • Google Ads + Sklik – search kampaně, RLSA, dynamický remarketing.
  • PLA kampaně (product listing ads) – napojené na e-shop, výkonnostní základ.
  • Heureka a Zboží.cz – srovnávače jsou v našem segmentu klíčové, zákazníci často hledají nejvýhodnější nabídku, a díky optimalizaci feedu jsme tam velmi silní.
  • Facebook a Instagram Ads – promo akcí, slev, soutěží i brandingové obsahové posty.
  • Obsah – vlastní videa, fotografie, pravidelná edukace, návody, tipy pro začínající i pokročilé včelaře
  • Newslettery + SMS kampaně – pro udržení kontaktu, notifikace o slevách, doplnění zásob.

Chcete zrealizovat
podobný projekt?

Napište nám
Kontaktujte nás

Chcete, aby vaše
značka byla vidět?

Napište nám. Jsme zde, abychom pomohli vdechnout vaší značce duši a dosáhnout vašich marketingových cílů

    Mám zájem o: