Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
en cs
Zpět na ukázky prací
Full-service Weby a eshopy Sociální sítě

AutospektrumAcc – Výkonnostní kampaně a web

Scroll

01. Shrnutí

Po zavedení opatření proti korona viru se na nás obrátil autorizovaný partner ŠKODA AUTOSPEKTRUM-ACC z Brna. Cílem spolupráce bylo získávat nové zákazníky, naplnit termíny na servisní práce a navýšit prodej originálních náhradních dílů ŠKODA.

Klient měl s online marketingem zkušenosti, přesně věděl, co chce a jaké výsledky očekává. Společně jsme navrhli strategii, která zahrnovala nastavení a optimalizace PPC kampaní, úpravy webových stránek a komunikaci na Facebooku.

Výsledky byly pozvolné, ale díky průběžným optimalizacím, spolupráci s klientem a využití jeho i našeho know-how se nám povedlo přivést zákazníky na web a získat konverze.

02. O klientovi

S NÁMI DOJEDETE DÁL…

AUTOSPEKTRUM-ACC je tradiční autorizovaný partner ŠKODA. Poskytuje komplexní nabídku servisních služeb na vysoké profesionální úrovni. Zabývá se servisem nových i ojetých vozů. Prioritou je především kvalita poskytovaných služeb a individuální přístup k zákazníkovi.

03. Náš úkol

V průběhu opatření proti korona viru došlo u klienta k výraznému poklesu zakázek. Naším úkolem bylo podpořit marketing a přivést opět zákazníky do prodejny Autospektra.

Primárně byla kampaň cílena na majitele vozů ŠKODA, kteří stojí o služby autorizovaného servisu. Sekundárně pak šlo o podporu prodeje originálních náhradních dílů. Kampaň necílila na prodej nových či ojetých vozů.

Důraz jsme kladli na detailní měření všech aktivit a soustředili jsme se na efektivní rozvržení investic do jednotlivých aktivit, kterými byly:

  • PPC kampaně ve vyhledávačích
  • Display reklama a remarketing na sociálních sítích
  • Komunikace na FB profilu
  • Optimalizace jednotlivých landing pages, jejímž cílem bylo přinášet měřitelné konverze

04. Překážky

Největším problémem v začátcích spolupráce byla nedostatečná analytika a měření výsledků webu. Google Analytics byl na webu klienta nainstalován, ale měření konverzí nebylo nastaveno. Na druhou stranu bylo skvělé mít údaje staršího data z Google Ads. Ty nám pomohly v nastavení kampaní ve vyhledávačích i s cílením obsahové reklamy.

Na webu chyběla děkovná stránka, podstránka „Servis“ potřebovala přehlednější a jednodušší design a doplnění objednávkového formuláře.

Obsah webu málo přispíval ke konverzím, stránka „Náhradní díly“ vedla na oficiální web ŠKODA, tudíž odváděla zákazníky webu klienta. Web byl zastaralý po designové stránce a nefungoval správně při zobrazování na mobilních zařízeních.

05. Jak jsme pomohli

V průběhu jednoho týdne jsme se v situaci Autospektra zorientovali. Provedli jsme analýzu a vyhodnotili výsledky PPC kampaní v historii. Provedli jsme základní UX analýzu webu a navrhli kompletní řešení s ohledem na poměr, cenu a výkon. Do čeho všeho jsme se potom pustili?

  • Připravili jsme grafické návrhy a provedli množství úprav na webových podstránkách Homepage, Servis, Náhradní díly
  • Vylepšili jsme Facebook profil auto dealera. Především sekci O nás, grafiku u cover fotek, nabídku služeb a systém automatické komunikace na Messengeru
  • Vystavili jsme nové PPC kampaně v Google Search na relevantní klíčová slova
  • Připravili jsme tři designové promo příspěvky na FB s profesionálním copywritingem
  • Graficky jsme zpracovali dynamické bannery v HTML na podporu povědomí o značce
  • Spustili jsme brandovou PPC kampaň v Google Display reklamách

Vše z výše zmíněného jsme vytvořili v rámci rozpočtu 35 000 Kč + media rozpočtu. Klientovi jsme během 2 měsíců přinesli:

Období od 14. 6. - 14. 8. (2 měsíce)

1) Počet odeslaných formulářů celkem: 16

2) Počet odeslaných formulářů z PPC (přímé): 4

3) Počet návštěv stránky s kontakty celkem: 591

4) Počet návštěv stránky s kontakty z PPC (přímé): 132

5) CTR v některých reklamních kampaních ve vyhledávání přes 30 %

06. Výsledek

Chvíli trvalo, než první zákazníci zareagovali. Po jednom měsíci nám klient hlásil zlepšení v návštěvnosti servisu i showroomu. Termíny na servisní práce se zaplnili a zvolený postup opět nastartoval chod Autospektra.

Chcete zrealizovat podobný projekt?