Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy

Global Spirits US – Web pro 3. největšího výrobce alkoholu na světě

Scroll

01. Shrnutí

Web pro Global Spirits US byl pro nás opravdová výzva. V rámci tvorby webu jsme tvořili celý vizuální koncept, se kterým bude ukrajinský producent alkoholu působit na náročném americkém trhu. Vizuál měl působit moderně a svěže, avšak zaměření bylo na B2B segment, čili velkoobchodníky s alkoholem. Nakonec se nám balanc mezi hravostí a profesionalitou povedlo najít. Web http://globalspirits.us patří k těm větším s rozpočtem nad 150 000 Kč.

02. O klientovi

Společnost Global Spirits je přední dodavatel destilátů ve východní Evropě a jedna z největších mezinárodních společností zabývajících se produkcí alkoholu. Aby rozšířila svůj celosvětový dosah, přesunula v roce 2008 své severoamerické ředitelství Global Spirits USA do New Yorku. Společnost Global Spirits má rozsáhlou síť nejmodernějších zařízení na destilaci a výrobu vodky, hořčice, likéru, brandy, vína, šumivého vína, saké, sangrie a vermutu.

03. Náš úkol

Ke Global Spirits jsme se dostali prostřednictvím našeho amerikého partnera Baobab Group. Našim úkolem bylo vytvořit globální web pro všechny značky alkoholu, který bude reprezentovat společnost na americkém trhu. Důraz byl kladen také na funkcionalitu. Na webu bylo třeba moderním způsobem komunikovat novinky a dění v rámci společnosti tak, aby aktualizace obsahu byla jednoduchá a rychlá. Dále klient požadoval vyhledávač nejbližších distributorů k současné GPS pozici zákazníka nebo registrační sekce pro partnery.

04. Překážky

  • Orientace na americký B2B trh
  • Nedostatek vlastních podkladů - fotek a textů
  • Rozšířená funkcionalita webu
  • Různorodost produktů, které bylo potřeba sjednotit do jednoho vizuálního stylu

05. Jak jsme pomohli

Rozsáhlý web s dvanácti typovými podstránkami, store lokátorem a sekcí pro zaměstnance jsme společně tvořili přes 4 měsíce. Na začátku realizace jsme shromažďovali veškerý dostupný obsah, kterého bylo opravdu málo, a společně pracovali na novém vizuálním konceptu, který zaujme americký trh. Navrhli jsme několik vizuálních stylů, z nichž jsme vybrali to nejlepší a sloučili v jeden finální. Na webu jsme pracovali s několika animacemi, videem a feedem sociálních médií. Dále jsme se soustředili na jednotlivé značky alkoholu, kterým jsme přidělili jejich charakteristickou identitu a styl.

05. Výsledek

Povedlo se nám vytvořit globální web, který nyní reprezentuje celou společnost na americkém trhu. Nastavili jsme vizuální styl, kterým jsme vytvořili image moderní a inovativní společnosti. Díky funkcionalitám a animacím působí web dynamicky a splňuje i náročné požadavky na zveřejňování novinek a příspěvků na sociálních sítích, hledání nejbližšího obchodního zástupce nebo skrytou partnerskou sekci.

Chcete zrealizovat podobný projekt?