Scroll to top
© 2024, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Výkonnostní kampaně Branding a design

BeautySense
Tvorba nového loga a PPC kampaně

  • Datum: 29 listopadu, 2022

  • Služba: FB, Instagram, PPC a grafika

  • Klient: Ristre s.r.o.

  • Odkaz na web: https://beautysense.cz

Scroll

01. Shrnutí

Tvorba loga a kampaně pro jednu z nejlepších kosmetických firem v ČR

Představujeme náš další projekt pro společnost Beautysense.cz, který zahrnuje tvorbu nového loga a logomanuálu. Kromě toho spravujeme PPC kampaně s B2B cílením, které jsou zaměřené na potenciální majitelky kosmetických salonů a profesionální kosmetičky na volné noze.

Díky našim zkušenostem a analýze cílového trhu dokážeme optimalizovat PPC kampaně a generovat relevantní leady pro Beautysense.cz. Poskytujeme také konzultace v oblasti online a digitálního marketingu. Naším cílem je posílit image a úspěch společnosti Beautysense.cz na trhu krásy a kosmetiky.

02. O klientovi

BeautySense – profesionálové na krásu

Společnost Beautysense s.r.o. je výhradním dovozcem luxusních značek PevoniaMedicaliaThalionMiiBeautyLab a Beauty Image pro Českou a Slovenskou republiku. Snaží se držet tří hlavních pravidel: bezpečná krása, respekt k životnímu prostředí a krásný pocit. Svůj přístup k obchodu bere velmi zodpovědně a ekologicky. Zastupuje značky, které řídí veškerý vlastní provoz co nejekologičtěji a nenarušují životní prostředí. Ať už se jedná o získávání jednotlivých ingrediencí, logistiku a absolutní respekt ke zvířatům.

Úzce spolupracuje s Asociací Kosmetických Oborů v ČR. Vždy má blízko ke svým zákazníkům, naschlouchá jejich potřebám, přáním a vytváří na míru BeautySense koncept, založený na jedinečnosti výrobků, ošetření a neustálém vzdělávání. Právě vzdělávání a neustálé zdokonalování sebe sama představuje základ úspěchu každého podnikání, a proto založila BeayutySense Academy. Ta slouží jako platforma pro vzájemné sdílení zkušeností, seznamování se s profesionály, s novými trendy v péči o pleť či relaxačními technikami a také semináři o prodeji a marketingu salonu.

PPC kampaně s B2B cílením

Kromě tvorby nového loga a logomanuálu pro společnost Beautysense.cz máme také na starosti správu PPC kampaní s B2B cílením na potenciální majitelky kosmetických salonů a profesionální kosmetičky na volné noze. Díky naší zkušenosti v oblasti PPC a detailní analýze cílového trhu jsme schopni optimalizovat PPC kampaně tak, aby byly co nejefektivnější a generovaly co nejvíce relevantních leadů pro Beautysense.cz.

Naše týmová spolupráce s Beautysense.cz zahrnuje také konzultace v oblasti online marketingu a dalších aspektů digitálního marketingu, abychom pomohli společnosti dosáhnout maximálního potenciálu a růstu na trhu krásy a kosmetiky.

Věříme, že díky našemu celkovému přístupu a strategii pomáháme Beautysense.cz stát se ještě úspěšnější společností v oblasti kosmetiky a krásy.

03. Jak jsme pomohli

Nové logo, které nepotřebuje make up

Nové logo společnosti Beautysense.cz bude moderní, jednoduché a elegantní, aby co nejlépe vystihlo hodnoty a cíle společnosti. Logo bude využívat klíčové prvky jako jsou písmena B a S, aby bylo snadno rozpoznatelné a zapamatovatelné pro zákazníky. Kromě toho bude logo obsahovat také název společnosti a možná i nějaký grafický prvek, který bude souviset s kosmetikou a krásou.

Logomanuál bude obsahovat pokyny pro použití nového loga na různých materiálech a v různých formátech. Bude určený pro všechny, kteří pracují s logem společnosti Beautysense.cz, aby mohli správně používat logo na webových stránkách, sociálních sítích, v reklamě a na dalších místech. Logomanuál bude obsahovat také specifikaci barev, typografie a dalších grafických prvků, které budou součástí nového vizuálního stylu společnosti.

Těšíme se ze spolupráce s Beautysense.cz a věříme, že nové logo a logomanuál přispějí k posílení image a úspěchu této skvělé společnosti.

03. Jak jsme pomohli

Redesign homepage eshopu

Nové logo společnosti Beautysense.cz bude moderní, jednoduché a elegantní, aby co nejlépe vystihlo hodnoty a cíle společnosti. Logo bude využívat klíčové prvky jako jsou písmena B a S, aby bylo snadno rozpoznatelné a zapamatovatelné pro zákazníky. Kromě toho bude logo obsahovat také název společnosti a možná i nějaký grafický prvek, který bude souviset s kosmetikou a krásou.

04. Výsledek

S BeautySense jsme velmi spokojeni a věříme, že naše spolupráce bude pokračovat i nadále. Společně pracujeme na nových projektech, které by mohly výrazně posunout BeautySense na trhu kosmetiky a krásy ještě více vpřed.

Věříme, že společné úsilí a naše dlouhodobá spolupráce umožní BeautySense stát se jedním z nejlepších symbolů profesionální kosmetiky na trhu. Budeme se nadále těšit z každého úspěchu, který nám společně přinese a budeme se snažit maximálně naplňovat očekávání našich zákazníků a partnerů.

Chcete zrealizovat podobný projekt?