Scroll to top
© 2022, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
cs
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy Branding a design

CLOUDRON
Tvorba loga a webových stránek

  • Datum: 30 dubna, 2022

  • Služba: Tvorba loga, webu a LinkedIn

  • Klient: cloudron s.r.o.

  • Odkaz na web: https://cloudron.cz/

Scroll

01. Shrnutí

Tvorba loga, korporátní identity a webových stránek

Nejlepší reklamou je spokojený zákazník.

Startupový projekt Cloudron.cz je skvělým příkladem toho, že když dlouhodobě pečujete o klienty, oni vám to vrátí dvakrát. Cloudron je dceřiná společnost a projekt společnosti DYTRON, která je naším dlouholetým partnerem. Jedná se o jediný projekt svého druhu v Evropě, a proto byla čest pro něj vytvářet celou vizuální identitu - logo, logomanuál, korporátní materiály a taky nové webové stránky.  Společnost se zaměřuje na úzkou cílovou skupinu B2B zákazníků, takže to byla ta pravá výzva pro našeho grafika. Nicméně podobně ambiciózní projekty nás vždy lákaly. Pokaždé nás donutí ze sebe vydat zase něco víc. U Cloudronu se nám to povedlo. Vytvořili jsme moderní, zapamatovatelný brand, který jsme dotáhli do konce. Výsledkem není jenom logomanuál a vizitky, ale taky hlavičkový papír, ppt prezentace, webové stránky a nyní spravujeme obsah na sociální síti LinkedIn a vedeme PPC kampaně v Google Ads na podporu brandu.

02. O klientovi

Váš partner v oblasti digitalizace, konstrukčního procesu a cloudových řešení.

Firma Cloudron je první a jediný plně cloudový partner společnosti Dassault Systèmes. Stojí za ním silní partneři s množstvím ověřených profesionálních metodik a dlouholetým know-how. Portfolio je tvořeno známými značkami 3DEXPERIENCE Works a především 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS – konstrukční řešení digitální doby.

Pomáhá menším a středním firmám ve dvou hlavních oblastech:

Digitální transformace výrobních firem – cesta vpřed je digitální transformace, tedy proces zavádění využívání digitálních technologií do všech oblastí každodenního života společnosti.

Inovace konstrukčních procesů – cílem je vytvořit dlouhodobou škálovatelnou strategii, která umožní postupně realizovat takové změny organizace, které zajistí největší zvýšení efektivity a podporu celopodnikové strategie a vize.

03. Jak jsme pomohli

Start-up Cloudron

Tvorba loga a MarketSoul přístup

Každý nový projekt, nová společnost potřebuje na začátku získat svoji tvář. Tvář, kterou bude používat dalších několik let. Z času na čas přijde nějaký facelift, úprava nebo rozšíření, ale základ zůstává stejný. Proto je nesmírně důležité takovýto začínající projekt uchopit svědomitě a nic neošidit. Je pravda, že na dnešním trhu najdete spoustu služeb, které Vám vytvoří logo nebo korporátní identitu za pár dnů a s minimální investicí. Nicméně je potřeba se vždy ptát:

  • Opravdu dostaneme výsledek, se kterým budeme schopni v budoucnu pracovat?
  • Je aplikovatelný na všechny materiály, se kterými budeme pracovat – vizitky, hlavičkový papír, pptx, polepy aut, trička, web, billboardy, rollupy, bannery atd.?
  • A v neposledním řadě nesmí chybět nejdůležitější otázka, opravdu se nad tím naším logem, naší identitou někdo pozastaví, zamyslí a dá do jeho tvorby srdce?

U nás v MarketSoul je právě poslední část tou nejdůležitější. Záleží nám na tom, aby se do loga promítla představa klienta/projektu, jeho vize, hodnoty, filozofie. Chceme, aby se logo líbilo i 10 let poté, co jste ho shlédli už milionkrát. Potrpíme si na tom, abychom dobře promysleli jeho budoucí používání a aplikaci na různé materiály. Jsou to zásady, se kterými jsme se pustili i do tvorby loga pro cloudron s.r.o.

Toto je 5 nejdůležitějších bodů, které pro tvorbu loga a vizuální identity vždy potřebujeme:

  1. Vize/mise
  2. Claim nebo USP
  3. Preferovaný vizuální styl
  4. Archetyp a positioning značky nebo produktu
  5. Cílová skupina

Na základě tohoto "briefu" jsme pro Cloudron vytvořili několik vizuálních konceptů, ze kterých každý akcentoval jinou část a přinášel jiný pohled na brand, jiný styl komunikace. V tomto případě si klient vybral našeho tajného favorita a mohli jsme se pustit do finalizace identity. Následovala

  • tvorba logomanuálu,
  • grafika vizitek,
  • hlavičkového papíru,
  • powerpointové šablony,
  • vizuálu pro sociální sítě
  • a vše exportované ve složkách s použitelnými formáty v rastru i vektoru.

Tvorba webových stránek www.cloudron.cz

"Když dva grafici dělají totéž, není to totéž."

Není nad to, když logo i web dělá tatáž agentura. Samozřejmě jsme rádi za extra práci :) Primárně je to však pro nás pocta, že se naše výstupy líbí a můžeme je dotáhnout do konce v podobě komplexního designu webu. Navíc jsme mnohem efektivnější – již při tvorbě loga a identity uvažujeme nad stylem a vzhledem webových stránek. Co je ale nejdůležitější pro klienta, eliminujeme riziko, že grafika webu nebude navazovat na vizuální linku logomanuálu. Pravděpodobnost, že jiný grafik vždy lehce odbočí od nastavené vizuální identity a sem tam něco přidá, změní, ubere, je vysoká.

Tvorba webu cloudron.cz plynule navázala na logo identitu a práce nám šla od ruky. Ani fakt, že jsme web původně navrhli a spustili jen jako one-page stránku a další podstránky se přidávali až dodatečně, nenarušil grafický styl a vše na sebe krásně navazuje. Web nyní slouží primárně jako základní prezentace služeb a generátor leadů. V plánu jsou další podstránky a rozšíření, která web opět posunou o level výš.

Správa PPC kampaní a správa LinkedIn účtu

Ostré spuštění webu doprovázela podpůrná marketingová komunikace na nově založeném LinkedIn profilu a brandová PPC kampaň v obsahové síti Google Ads. Grafickou linku vizuálu jsme tak mohli přenést i do LinkedIn příspěvků a PPC bannerů.

04. Výsledek

"Spolupracujeme na webu a marketingu. Mladý dynamický tým, který mohu doporučit."

Michal Navrátil

CEO, cloudron s.r.o.

Chcete zrealizovat podobný projekt?