01. Shrnutí
V čase převzetí Continental Instagram byl profil na úplném začátku. Neměl své followery, prakticky žádný obsah ani strategii. Před převzetím profilu, jsme vytvořili komunikační strategii, které nejenže přitáhla požadované množství fanoušků, ale také jsme je do obsahu zapojili a rozkomunikovali. Součástí komunikace byla i tvorba vlastních fotografií.
Pomocí hashtagu #Contipneu, který byl zvolen pro českou lokaci, jsme získali společnou linku, kterou dnes převážně pánská část populace používá.



continental pneu



continental pneu4
02. O klientovi
Společnost Continental je jedním z předních výrobců pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily (PLT) v Evropě a čtvrtý největší výrobce pneumatik pro osobní automobily na světě na trhu s originálním vybavením a na trhu s náhradními díly.



continental pneu3



continental pneu2
03. Náš úkol
Na počátku spolupráce jsme se zapojili do výběrového řízení na správu profilů Instagramu i Facebooku. Firma Continental se nakonec rozhodla pro rozdělení obou profilů mezi dvě agentury, kde Facebook zůstal původnímu správci a díky kvalitní fotografickým návrhům vyhráli instagramový profil. Cílem bylo profil rozběhnout a zahájit pravidelnou komunikaci značky. Jako klíčové indikátory úspěchu byl stanoven počet získaných followerů po 2 měsících a procentuální nárůst množství zasažených uživatelů. Oba parametry byly splněny a komunikace úspěšně pokračuje.
04. Překážky
- Rozběhnutí profilu s nulovým počtem fanoušků.
- Tvorba vlastního fotoobsahu
- Zapojení fanoušků do komunikace a tvorby obsahu



05. Jak jsme pomohli
Nastavili jsme pravidelnou komunikaci značky. Zároveň jsme pomocí spotřebitelských soutěží začali rozkomunikovávat uživatele na sociálních sítích. Se zahájením spolupráce jsme zároveň nafotili vlastní obsah pro Continental, který se uživatelům postupně na profilu zveřejňuje.


