Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy

Lesní Hotel – SMART web pro luxusní hotel ze Zlína

Scroll

01. Shrnutí

Do webu Lesního Hotelu ve Zlíně dal kus své duše každý z nás. Vytvořili jsme design stránek, kde jsme pracovali se skutečným vzhledem hotelu - ať už jde o jeho interiér nebo vnější tvar samotné budovy.

02. O klientovi

Lesní Hotel se nachází na okraji města v klidné zlínské lokalitě obklopen lesní přírodou. Je postaven na místě velmi oblíbené Lesní kavárny z roku 1975, která nesla prvky funkcionalismu místní „baťovské architektury.“ Lesní hotel nabízí nejmodernější trendy restauračních služeb.

Jeho srdcem je moderně vybavená kuchyně, která uspokojí nejednoho náročného klienta.

03. Náš úkol

Očekávání klienta nebylo přesně definováno, a proto jsme s kompletní myšlenkou a návrhem stránek přišli sami. Web má odrážet skutečnou úroveň služeb, komfortu a estetiku celého hotelu. Chtěli jsme na webu vytvořit dojem, který koresponduje s dojmem po příchodu do samotného hotelu. Tím, že se hotel nachází na okraji města, bylo naším cílem také to, aby potenciální návštěvníci do hotelu jednoduše trefili. Dále jsme měli za úkol zaměřit se na získávání nových zákazníků restaurace.

04. Překážky

  • Nedostatek kvalitních aktuálních fotografií
  • Starší texty, které už neodrážely šmrnc a kvalitu hotelových služeb
  • Nižší rozpočet na celkovou realizaci

05. Jak jsme pomohli

Nedostatek fotografií jsme vyřešili kompletním nafocením interiéru i exteriéru hotelu. Poté jsme provedli analýzu webů těch nejvyhlášenějších hotelů v Evropě a nechali se inspirovat jen těmi nejlepšími designovými prvky a stylem. Na základě těchto podkladů jsme odprezentovali 2 vizuální směry. Po výběru jsme navrhli wireframy jednotlivých typových podstránek, kde jsme kromě rozložení jednotlivých prvků získali přehled o tom, jaké texty a obsah budou kde potřeba. Při přípravě finálních grafických návrhů už copywriterka pracovala na textech a ve finále do sebe vše perfektně zapadlo.

V designu jsme kromě povedených fotek pracovali také se skvělým hodnocením hotelu na booking.com, rychlou navigací pomocí Google maps a s nabídkou poledního menu, čímž jsme zákazníky nalákali přijít na oběd a užít si kvalitní kuchyň hotelu.

06. Výsledky

Výsledkem je web, který dokonale pracuje se silnými stránkami hotelu a věrohodně odráží skutečnou úroveň poskytovaných služeb. Uživatelé se na webu rychle zorientují a v případě zájmu díky google mapě hotel okamžitě vyhledají a navštíví, ať už za účelem výborné kuchyně nebo ubytování.

Chcete zrealizovat podobný projekt?