Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Full-service Weby a eshopy

Kampaně pro eshop Outlet-levne.cz

Scroll

01. Shrnutí

Outlet-levně byl náš první eshop, který jsme dostali na starost hned u jeho zrodu. Doslova na zelené louce jsme nastavili komplexní výkonnostní marketing s množstvím prodejních kanálů. Dnes vše důkladně měříme, analyzujeme a plánujeme. Z nulového obratu jsme se dostali na 5ciferná čísla měsíčně za necelý rok spolupráce.

02. O klientovi

Eshop s rodinnou atmosférou a osobním přístupem k zákazníkům Outlet Levně zahájil svoji činnost v květnu roku 2017. Zaměřuje se na prodej outletového zboží od oblečení a obuvi, přes módní dolňky jako jsou kabelky, peněženky nebo například hodinky až po ložní prádlo nebo vlasovou kosmetiku. Nabízí skladem zboží světových značek jako jsou Guess, Tommy Hilfiger, Desigual, Swarovski, Puma, Pepe Jeans a mnoho dalších.

03. Náš úkol

Cílem bylo celkové zvýšení obratu na úroveň, při kterém dosáhne bod zvratu a dostane se do plusových čísel. Nastavení cílů u tohoto klienta bylo dlouhodobější, a to zejména proto, že jsme stáli na úplném začátku e-shopu s poměrně velkou konkurencí na trhu. Bylo nám svěřeno řízení celého online marketingu a očekávalo se od nás plánování strategií, vedení a realizace kampaní a především vyhodnocování veškerých aktivit podporujících branding a zejména prodeje zboží.

04. Překážky

  • Velmi malá základna fanoušků
  • Obrovská konkurence
  • Krátký čas a orientace na výsledek
  • Vstup na trh a prodej bez historických dat

05. Jak jsme pomohli

Už po uplynutí prvních týdnů se důsledná správa PPC kampaní a veškerá naše práce projevila a vyvrcholila v období před Vánocemi, kdy eshop velmi úspěšně odrážel potřeby zákazníků a v prodejních číslech překonal dokonce samotná očekávání majitele tohoto eshopu. To v konečném důsledku přineslo vzájemnou důvěru a svěření mnoha kompetencí ( které mnohdy přesahují hranice online marketingu) do našich rukou.

06. Výsledky

Z průměrného obratu v desítkách tisíc měsíčně jsme se dostali na výsledky vyšší zhruba o 500 %. Eshop už má stabilní návštěvnost vracejících se zákazníků, která tvoří 60 % celkového obratu. Nastavili jsme kompletní analytiku a měření dat, díky kterým dnes dokážeme kampaně poměrně přesně řídit a plánovat.

07. Ohlasy klienta

"...nikdo nevíme o podnikání všechno. Ovšem co naší firmu vzali do rukou pánové z MarketSoul, víme o něm daleko víc. Luxusní komunikace, mnohdy jiný, avšak tak velmi potřebný pohled a vlastní vůle dělat pro nás víc, než je třeba...."

Jana Sýkorová

Marketingová ředitelka eshopu

Chcete zrealizovat podobný projekt?