01. Shrnutí
Pro PROJECT 28 jsme vytvořili CORPORATE IDENTITY, navrhli webdesign nové webové prezentace, kterou jsme následně naprogramovali a vypustili do světa. Jak jsme konvertovali EXCEL tabulku s několika desítkami sheetů do jednoduchého a funkčního designu? Podívejte se.
02. O klientovi
Mezinárodní projekt průzkumu veřejného mínění s názvem PROJECT 28 zkoumal pohled obyvatel 28 zemí Evropské unie na jednotlivé události, které jsou v současné době palčivé a aktuální. Cílem projektu je lépe pochopit lidské vnímání konkrétních problematik i funkce celé EU.
![logo1_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/logo1_mockup-900x600.jpg)
![logo2_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/logo2_mockup-900x600.jpg)
03. Náš úkol
Ze všeho nejdříve potřeboval PROJECT 28 najít svou image a vizuální identitu, logem počínaje. Na základě loga bylo potřeba vytvořit další korporátní materiály jak pro offline, tak online prezentaci.
![rollup_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/rollup_mockup-900x600.jpg)
![graph_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/graph_mockup-900x600.jpg)
04. Překážky
Hledali jsme způsob, jak zkombinovat všech 28 zemí Evropské unie a modrou barvu, která je pro EU specifická. Zároveň jsme věděli, že vizuální identita musí být seriózní, jednoduchá a moderní.
![Project28 logo4_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/Project28-logo4_mockup-900x600.jpg)
![Project28 logo3_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/Project28-logo3_mockup-900x600.jpg)
![Project28 logo5_mockup 900x600](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/Project28-logo5_mockup-900x600.jpg)
05. Jak jsme pomohli
Opřeli jsme se o různorodost zemí EU. Logo projektu tak pomocí barev znázorňuje rozmanitost kultur a názorů respondentů jednotlivých zemí Evropské unie, které ale dohromady vytváří soulad a jednotný výsledek. Na základě loga vznikly další propagační online i offline materiály projektu: billboardy, rollupy, postery a letáky, template pro FB posty a online bannery. Pro úplnost jsme doladili i všechny oficiální dokumenty, které nadace Szazadveg využívá pro prezentaci projektu (ppt, letterheads, infografika a vzhled grafů).
![p28-logo2a](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/p28-logo2a.png)
![logo2_mockup 900x600_web](https://www.marketsoul.cz/wp-content/uploads/2017/09/logo2_mockup-900x600_web.jpg)
06. Výsledek
Všechny korporátní materiály teď Szazadveg aktivně používá na půdě Evropské unie, kde každoročně představuje nový výsledky průzkumu veřejného mínění. Díky rozsáhlé wordpressové administraci webu, jsou schopni všechny výsledky - grafy a tabulky - na webu upravovat nezávisle na programátora, což jim šetří náklady a umožňuje být maximálně flexibilní.