Scroll to top
© 2024, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy Výkonnostní kampaně Branding a design

Údolí Rejhotice
Tvorba webu, tiskovin a správa PPC

  • Datum: 12 dubna, 2023

  • Služba: Tvorba webu, firemní tiskoviny a PPC

  • Klient: Salutem – Realitní IV, s.r.o.

  • Odkaz na web: https://www.udolirejhotice.cz/

Scroll

01. Shrnutí

Horské byty v srdci Jeseníků - Údolí Rejhotice

Developerský projekt Údolí Rejhotice, to je renovace úchvatné vily z období První republiky, která se nachází v srdci Jeseníků. Když se MarketSoul přidal k tomuto rozjetému projektu, Údolí Rejhotice již mělo hotovou vizuální identitu od předchozí agentury. Bylo hotové logo, logomanuál a webové stránky. Ale vedení projektu nebylo s webem spokojené, a to byla výzva pro nás! S napětím klienta jsme se tedy pustili do redesignu tohoto čerstvého webu. Výsledek byl skvělý. Klient byl nadmíru spokojený a tak jsme dostali na starost kompletní online marketingovou propagaci projektu včetně tvorby všech tiskovin, jako jsou ceníky, letáky, brožury a tisková inzerce.

02. O klientovi

Projekt horské byty Údolí Rejhotice
v Loučné nad Desnou

Investorem projektu horské byty Údolí Rejhotice v Loučné nad Desnou je realitní a investiční skupina Salutem Group. Nabízí bytové jednotky v krásné lokalitě chráněné krajinné oblasti Jeseníků, v blízkosti řeky Desná. Jedná se o 26 horských bytů s komfortním designovým vybavením. Vybírat můžete z různých dispozic, a to 1+kk až 3+kk. Výměry bytů jsou v rozmezí 32 až 88 m2. V nabídce je také osm mezonetových bytů.

Byty v prvním a druhém podlaží jsou již téměř dokončeny. Na podkrovních bytech se usilovně pracuje, jejich dokončení proběhne na podzim letošního roku. Nádherná lokalita nabízí nevšední zážitky, zábavu, zajímavosti i aktivní odpočinek, který si zaručeně užijete.

03. Jak jsme pomohli

Tvorba webu Údolí Rejhotice

Předešlý web byl poměrně jednoduchý, ale i přesto velmi nepřehledný. Uživatel se na webu snadno ztratil, nedostal se k informacím, které hledal a neměl vytvořenou konverzní cestu vedoucí k poptávce. Proto jsme si definovali 4 hlavní záměry, kterých jsme chtěli redesignem dosáhnout:

  1. Vytvořit moderní a atraktivní webové stránky.
  2. Přehlednou formou nabídnout uživateli informace o nabídce bytů, vybavení budovy, lokalitě, průběhu stavby a informace o projektu.
  3. Vzbudit v uživateli důvěru a chuť odeslat poptávku pomocí kontaktního formuláře.
  4. Měřítkem úspěchu je samozřejmě počet poptávek na koupi nabízených bytů.

Jak jsme postupovali

  • Design webu odráží architektonický styl budovy, vychází z vytvořeného logomanuálu a barevnostně kopíruje tóny interiéru bytů.
  • Obsah se ve velké míře soustředí na ten největší benefit celého projektu - samotnou lokalitu Jeseníků.
  • Jednoduchými ikonkami zvýrazňujeme benefity a úroveň vybavení budovy.
  • Texty jsou psány přátelským tónem a nabízí všechny podstatné informace.
  • Nabídku bytů jsme umístili do přehledné tabulky se všemi parametry s možností prokliku na detail.
  • Detail bytů obsahují nejen parametry ale i vizualizace bytů a jejich půdorysy.
  • Všudepřítomné je pak call-to-action tlačítko Mám zájem plnící tu nejdůležitější funkci.

Letáky, ceníky, brožury

Není nad to mít vše pod jednou střechou. Jako autoři webu máme nastavený grafický styl, nabídku bytů známe zpaměti, máme v merku všechny texty, fotografie. Víme, kde co použít, na co si dát pozor apod. Proto je pro nás mnohem snažší vytvářet jakékoliv další materiály.

04. Výsledek

S celou společností MarketSoul se skvěle spolupracuje. Máme od nich již několik webů, spravují nám sociální sítě a kampaně na sociálních sítích. Oceňuji jejich rychlost a profesionalitu.

Lucie Papežíková

Manažer projektu Údolí Rejhotice

Chcete zrealizovat podobný projekt?