Scroll to top
© 2024, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Full-service Weby a eshopy

Aneko – tvorba webu, PPC kampaně a správa sociálních sítí

  • Datum: 24 května, 2019

  • Služba: Full service

  • Klient: ANEKO SK a.s.

  • Odkaz na web: https://www.aneko.sk/

Scroll

01. Shrnutí

WEBOVÉ STRÁNKY

Původní stránky měly zastaralý design v kombinaci se složitou a nepřehlednou strukturou obsahu, která se dlouhá léta nesystematicky lepila napříč celým webem. Na základě těchto problémů jsme navrhli a vytvořili čisté, elegantní a přehledné webové stránky, kde zákazníci Aneko SK najdou vše potřebné již po pár kliknutích. Mezi hlavní cíle webu také patří míra konverzí, které nám web přináší pomocí poptávkového formuláře - Nezávazná kalkulace. Samozřejmostí bylo i nastavení analytických nástrojů a on-page SEO.

Od spuštění webu na jaře 2019 se o web nepřetržitě staráme až dodnes. Správa webu zahrnuje aktualizaci obsahu, přidávání článků, novinek, nových akčních nabídek, přidávání dalších produktů nebo tvorbu nových landing pages, které nám pomáhají při různých kampaních směřovat uživatele na dokonale připravenou stránku s nejjednodušší konverzní cestou k cíli. Samozřejmostí je pravidelná údržba zdrojového kódu, aktualizace WordPressu, PHP a použitých pluginů. Držíme krok s dobou i s požadavky na SEO, které nám Google určuje.

PPC KAMPANĚ

Ruku v ruce s uveřejněním nových stránek jsme spustili výkonnostní PPC kampaně v rámci Google Ads s cílem přivést více poptávek z webu pomocí search reklamy ve vyhledávači Google a display bannerové reklamy.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Následovaly také kampaně na sociální síti Facebook za účelem zvýšení počtu fanoušků stránky, posílení interakce mezi koncovým zákazníkem a firmou. Komunikace na profile, publikování příspěvků, ale také display reklama v podobě PPC bannerů.

TISKOVÉ MATERIÁLY

I přesto, že se zabýváme zejména propagací v online světě, jako full-service agentura máme bohaté zkušenosti i s tiskovými materiály všech druhů.  Požadavky na tiskové materiály jako jsou billboardy, polep stěn, katalogy a ceníky pro nás nepředstavovaly problém.

02. O klientovi

Společnost ANEKO SK a.s. působí na slovenském trhu již 23 let a je jedním z největších výrobců plastových i hliníkových oken a dveří na Slovensku. Více než 25.000 spokojených zákazníků a 500.000 vyrobených oken svědčí o kvalitě, profesionalitě a odbornosti firmy. Mindset ve firmě dokonale vystihuje slogan "Dopřejte si kvalitu".

03. Náš úkol

"Neprodáváme slevou ale kvalitou"

Positioning a branding

ANEKO plastová a hliníková okna nebo zimní zahrady nejsou produkty, které se prodávají s obrovskými slevami, jak to často dělá konkurence. Jedná se o produkty vyznačující se svojí kvalitou, stálostí a odbornou montáží. ANEKO nejede na kvantitu, ale na kvalitu. Proto cenové nabídky, které zákazníci dostávají, nezobrazují nesmyslné 50% slevy. Avšak v době, kdy je na trhu obrovská konkurence a většina velkých dodavatelů oken nabízí podobný servis, je právě sleva to, co zákazníka přesvědčí při výběru dodavatele oken nebo dveří.

Našim úkolem tedy bylo pomoct obchodnímu týmu ANEKO usnadnit práci a edukovat koncové zákazníky.

  • Získávat poptávky, kde zákazník nehledá nejnižší cenu
  • Pozicovat ANEKO mezi dražší, ale za to vysoce kvalitní výrobce a dodavatele oken
  • Propagovat profesionální služby a odborné poradenství
  • Přesvědčit zákazníka, že okna jsou na celý život a ne jen na pár let
  • Zvyšovat povědomí o značce ANEKO jako odborníka a spolehlivého partnera

V tomto duchu jsme vedli veškeré marketingové aktivity pro ANEKO.

04. Překážky

  • Zastaralý web s nepřehlednou strukturou a starým obsahem
  • Chybějící obsah na nový web
  • Vysoce konkurenční odvětví a tlak na cenu
  • Uvažování koncových zákazníků a orientace na nejnižší cenu
  • Krátký DDL do začátku sezóny

05. Jak jsme pomohli

Redesign webu

Design původního webu byl zastaralý a z pohledu UX testování neorientovaný na konverze. Kvůli komplikované struktuře webu, spolu s kombinací vícerých horizontálních i vertikálních menu, zákazníci nenašli co hledali a neodesílali poptávky. Obsah se na web v průběhu let nabaloval jak sněhová koule a tím se celá struktura narušila a rozpadla. Naším úkolem bylo redesignovat web, aby byl uživatelsky příjemný, konverzní tunel směřoval k odeslání poptávky a zároveň zlepšit pozici ve vyhledávání přizpůsobením stránek pro nejnovější vyhledávací algoritmus.

Spustit výkonnostní PPC kampaně

Vzhledem k nelehkému úkolu a jasně daným cílům nestačilo "pouze" spustit PPC kampaně na akci "Výprodej oken" nebo "Plastová okna nyní o 50 % levnější". Tímto stylem bychom sice přinesli klientovi poptávky, ale nebyly by relevantní a klient ANEKO by zůstal nespokojen. Proto jsme si dali extra práci s textacemi, cílením, volbou vhodné strategie a správnou kombinací komunikačních kanálů jsme časem vypěstovali taktiku, která dnes nosí pravidelnou zásobu poptávek přes web a tým obchodníků ANEKO je svým proaktivním a osobním přístupem úspěšně mění v zakázky.

Taky je nutno podotknout, že bez produktových inovací, moderního přístupu a otevřeného smýšlení klienta ANEKO, bychom podobných výsledků z online marketingu nikdy nevytřískali. Online marketing je výkonný nástroj, ale není samospasitelný a v rovnici úspěchu tvoří jen polovinu úspěchu. Proto společnosti ANEKO děkujeme za spolupráci.

Rozběhnout komunikaci na sociálních sítích

Facebook i Instagram profily ANEKO byly nějaký čas zanedbávány a pozornost se soustředila primárně na obchod a prodej. V určité fázi společnosti však došlo k situaci, kdy se brand marketing a komunikace s koncovými zákazníky na sociálních sítích stala důležitou součástí podpory prodeje.

Grafika tiskových materiálů

Podobně dramatickou změnou prošly i tiskové materiály. Vše jsme oděli do nového šatu a navrhli jsme zajímavý obsah na základě testování cílové skupiny. Vytvořili jsme tak jednotný korporátní design, který je vzájemně provázaný skrze řadu komunikačních kanálů.

06. Výsledek

Vyladěný web s novými podstránkami

Výsledkem je přehledný web s jednoduchou strukturou, který nabízí v kombinaci s nově vytvořenými kampaněmi výborný konverzní poměr. Web jsme spustili se základní SEO optimalizací pro vyhledávače a začali jsme pečlivě sbírat data o uživatelích, aby jsme byli schopni web i nadále vylepšovat a přizpůsobovat požadavkům cílových zákazníků v reálných podmínkách.

Pravidelný přísun zdravých poptávek

Spuštění webových stránek znamenal pouze start spolupráce. Návrh nového stylu komunikace firmy dal značce jasný směr, co se týče prezentace produktů a firmy samotné. Pustili jsme se naplno do sociálních sítí, kde jsme navýšili počet fanoušků 3x za pouhý měsíc pomocí nízkonákladové kampaně. Na stejné vlně se nesou i výsledky z PPC kampaní a úspěšné tiskoviny. Nakopnout marketing firmy ANEKO SK se nám podařilo během několika málo měsíců. Opět jsme mohli posunout náš full-service potenciál a výsledkem je další spokojený klient!

Chcete zrealizovat podobný projekt?