Scroll to top
© 2024, MarketSoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Full-service

MONT-KOVO s.r.o. – Analýzy, strategie a výkonnostní marketing

Scroll

01. Shrnutí

MONT-KOVO s.r.o. je náš významný klient, který nám dal důvěru už před třemi roky a od té doby spolupracujeme jako partneři. Pomáhali jsme s UX analýzou webu, jeho optimalizací, výkonnostními kampaněmi na B2B sektor, grafickými vizuály, nábory zaměstnanců, tvorbou videí a dokonce i s konfigurátorem montovaných hal.

02. O klientovi

MONT-KOVO se od roku 1995 zaměřuje na výrobu a dodávku montovaných hal a ocelových konstrukcí. Zákazníkům nabízí služby klíč, a to od samotného projektu přes realizaci stavebních prací až po výrobu a finální montáž konstrukce a opláštění.

03. Náš úkol

Cílem bylo zvýšení počtu poptávek z webu, snížení nákladů na reklamu a zvýšení povědomí o značce. Proto jsme se ještě před spuštěním kampaní a investicí do marketingu zaměřili na optimalizaci webu a na jeho efektivnost. Provedli jsme UX a SEO analýzu, ze kterých vyplynul seznam potřebných úprav. Po optimalizaci jsme rozjeli proklikové kampaně ve vyhledávací a obsahové síti Google a Seznam i na Facebooku a spustili ve všech kanálech remarketingové kampaně. Nyní se zaměřujeme na český a slovenský trh.

Společně realizujeme dlouhodobou komunikaci na sociálních sítích a začali jsme s tvorbou videí. Dále jsme pro obchodní oddělení Mont-kova vytvořili Konfigurátor montovaných hal, kterého cílem je obohatit obchodní nabídky o konkrétní vizualizaci poptávané haly zákazníka.

Video

Konfigurátor

04. Překážky

  • Orientace na B2B segment
  • Starší vzhled webu
  • Specifická cílová skupina
  • Konkurence
  • Cenově náročný produkt

05. Jak jsme pomohli

Namísto kompletního redesignu webu, což by jako nákladnější řešení doporučila většina agentur, jsme na základě analýz návštěvnosti webu provedli zásadní úpravy, které byly rychlé a cenově dostupnější, než když bychom se pustili do celkového redesignu. Díky těmto optimalizacím jsme zvýšili skóre webu a zvedli jeho návštěvnost.

Kampaně ve všech 3 sítích máme podle cílení, vizuálů a klíčových slov rozloženy a rozpadnuty do několika sestav. Tím si držíme celkový přehled a kontrolu nad výsledky. Jednoduše - když některá ze sestav nepřináší požadované výsledky, zastavíme ji a finance z ní alokujeme do efektivnějších kanálů.

06. Výsledky

O 50 % snížení nákladů na 100 přivedených zákazníků na web po převzetí správy kampaní.

Meziroční zvýšení organické návštěvnosti o 64 % díky SEO optimalizacím.

Nárůst počtu přijatých poptávek z webu meziročně o více než 50 %.

Celkový počet poptávek na halu za rok 2017 byl 660.

07. Zhodnocení spolupráce

Spolupráce se společností MONT-KOVO trvá již 3 roky, což je skvělé, ale pořád bychom neměli zapomínat na proaktivitu a inovace, se kterými jako jejich partner chceme přicházet, aby naše spolupráce neztratila šmrnc. Proto jsme se na tento rok zaměřili hlavně na zlepšení vizuálního působení značky na sociálních sítích. Chceme tvořit a promovat videa, nové animované bannery formou gifu a další překvapení, které čekají na vypuštění. Konkurence nikdy nespí, a proto nesmíme ustat ani na chvíli.

Chcete zrealizovat podobný projekt?