Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
en cs

Branding, korporátní identita a design


Ukázky prací

Branding, korporátní identita a design

Potřebujete vytvořit elegantní logo, profesionální brand manual, korporátní identitu nebo propagační materiály, ve kterých se odrazí charakter vaší značky? Každý z našich grafických designérů má originální rukopis, takže váš projekt můžeme zpracovat v několika stylech, abyste se mohli správně rozhodnout.

Vaše vizuální identita musí vyvolat u cílové skupiny jednak důvěru a následně touhu váš produkt nebo službu vyzkoušet. Naším cílem je pro vás vytvořit vizuální identitu, která vytvoří nejen dojem stability a kvality, ale i oblíbenosti vaší značky zároveň. Na počátku všeho je tvorba názvu a loga, které jsou stavebním kamenem vaší cílené a promyšlené marketingové komunikace.

Nabízíme ruce i nápady našich excelentních grafiků, kteří vám pomůžou v různých fázích procesu, ať už jde o tvorbu loga, jeho aplikaci na různé marketingové materiály, až po zpracování kompletního design manuálu.

Tvorba a návrh loga
Při tvorbě nového loga se zaměřujeme nejdřív na samotnou podstatu vašeho podnikání. Ptáme se na charakter byznysu, vaši filozofii, vize a cíle. Zjišťujeme silné/slabé stránky, formulujeme cílové skupiny, positioning a celkovou strategii. Na základě těchto informací navrhneme 3 odlišné varianty, ze kterých si rozhodně vyberete. Samozřejmostí je tvorba logomanuálu.

Vytvoření design manuálu
Dalším krokem je zpracování design manuálu, který by měl být základem pro všechny vizuální komunikační aktivity. S jeho pomocí lze zajistit opravdu jednotnou grafickou tvář a vizuální kontinuitu vaší značky.

Grafika firemních tiskovin
Jednotné firemní tiskoviny pomáhají udržet úroveň vizuální komunikace jak interně uvnitř podniku, tak externě. Jejich role při prosazování podnikové identity je mimořádně významná. Připravíme pro vás grafický návrh pro:
- vizitky
- hlavičkový papír
- plakáty, letáky
- powerpointové prezentace
- polepy aut a potisk triček

Jak to vypadá v praxi

S novou korporátní identitou bude vaše společnost působit moderně a svěže. Tím samozřejmě nekončíme. Navrhneme několik způsobů, jak vaši značku dostat pod kůži vašim zákazníkům.