Scroll to top
© 2018, Marketsoul s.r.o. Všechna práva vyhrazena
Sdílet
Zpět na ukázky prací
Weby a eshopy

Magenta Fashion – Nový eshop s oblečením

Scroll

01. Shrnutí

Stáli jsme za zrodem eshopu pro společnost Magenta Fashion, která do dnešní doby fungovala jen formou kamenných prodejen v Bratislavě. Kamenné prodejny stabilně generovaly dostatečný obrat, avšak v rámci rozvoje aktivit a zvýšení podílu na trhu, bylo potřeba vytvořit eshop, kterým budou blíže svým zákazníkům.

02. O klientovi

Bratislavský obchod s módním oblečením netradičních značek Magenta, Cango&Rinaldi má na Slovensku několikaletou tradici. Oblečení těchto značek si zakládá na unikátnosti, kusových kolekcích a exkluzivitě. Oblékají především klientky, které si potrpí na jedinečném designu, moderním elegantním stylu bez ohledu na ceny.

03. Náš úkol

Základní potřebou bylo přiblížit se zákazníkům z celé SR a ČR a umožnit jim nákupy z pohodlí domova, čímž by obchod dokázal zvýšit svůj podíl na trhu a zefektivnit prodej. Kamenné obchody si za leta fungování dokázaly vybudovat stabilní klientelu, která se pravidelně vrací a nakupuje, nicméně zvyšující tlak ze strany obchodních center na ceny nájmu motivoval majitele rozšířit obchod o eshop, kterého cílem je v následujících letech nahradit závislost na kamenných prodejnách.

04. Překážky

  • Výběr vhodného eshopového řešení, které by dokázalo navázat na zaběhnutý účetní a logistický systém
  • Chybějící databáze s produkty, která by se dala jednorázově do eshopu naimportovat
  • Stanovení efektivní kategorizace produktů
  • Neustále se měnící sortiment zboží

05. Jak jsme pomohli

Z časových i finančních důvodů jsme se rozhodli pro eshopové opensource řešení na systému Opencart, které jsme přizpůsobili potřebám zákazníka. Pomohli jsme s nastavením kompletní kategorizace produktů a sortimentu. Eshop jsme měli za 5 týdnů připravený a čekalo se už jen na manuální plnění jednotlivých produktů. Řešení splnilo stanovený rozpočet a co se týká času, zde se DDL právě z důvodů manuálního plnění protáhl o pár týdnů. Naštěstí to nemělo fatální následky a klient byl s výsledkem spokojený.

06. Výsledek

Na eshop zákazník navázal svými jednoduchými kampaněmi a eshop začal generovat obrat již během prvních 14 dní. Nyní eshop přináší stabilní příjmy a značkové oblečení se dostává do povědomí čím dál větší skupiny zákaznic.

Chcete zrealizovat podobný projekt?